...

دوست شما در دنیای تکنولوژی

شرایط بازگشت کالا

مشتری گرامی ؛ 
جهت ارائه خدمات بهتر و جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه لطفا قبل از تماس با پشتیبانی و مکاتبه با خدمات پس از فروش تشباد، محتوای این صفحه را با دقت مطالعه بفرمایید.

چه کالاهایی شرایط بازگشت دارند؟

کلیه محصولات موجود در سایت، شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند.
محصولاتی که شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند، مهلت ۷ روزه برای بازگشت کالا را دارا میباشند، اما در لحظه تحویل در صورت عدم سلامت فیزیکی قابل برگشت خواهند بود.
پس از دریافت کالا و بازگشایی جعبه، چنانچه کالا و محصول خریداری شده خراب یا دارای مشکل و ایراد فنی و ظاهری بود، میبایست تا ۲۴ ساعت پس از تحویل کالا موضوع را به کارشناس خدمات پس از فروش که شماره مکاتبه با وی در پایین همین صفحه است، اطلاع دهید. پس از ۲۴ ساعت فروشگاه تشباد هیچ مسئولیتی در قبال کالای معیوب نخواهد داشت.
کلیه کالاهایی که از طرف فروشگاه تشباد به عنوان هدیه ارسال میشوند، شامل شرایط بازگشت ۷ روزه کالا نمیشوند.
محصولاتی که به صورت مستقل دارای گارانتی بلند مدت هستند،  در صورت بروز هر گونه اشکال باید به شرکت گارانتی کننده ارسال شوند. تشباد در قبال گارانتی محصولات هیچ گونه مسئولیتی بر عهده نخواهد گرفت .

شرایط برای ارسال کالا

پیش از ارسال کالا، حتما با بخش خدمات پس از فروش تشباد هماهنگی های لازم را انجام داده و به هیچ وجه هیچ کالایی را بدون هماهنگی قبلی به فروشگاه ارسال نکنید.
برای تماس با بخش پشتیبانی فروشگاه تشباد حتما کد و اطلاعات خرید خود را اعلام کنید.
در نظر داشته باشید، که تمامی کالاهای بازگشتی میبایست در شرایط اولیه و به همراه جعبه محصول و برچسب تشباد روی کالا باشد.
جهت تماس با بخش خدمات پس از فروش میتوانید با شماره های فروشگاه (شنبه تا 4 شنبه 9-22 و روزهای 5 شنبه 9-20) تماس بگیرید و یا به آی دی تلگرام tashbaad_ir@ پیام ارسال نمایید.
پس از پذیرش کالا کارشناسان تشباد با توجه به ترافیک کاری موجود، حداکثر طی دو الی سه روز کاری نتیجه تست را به مشتری اعلام میکنند.
در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد حداکثر تا دو روز کاری مبلغ یه حساب مشتری واریز میگردد.

شرایط انصراف از خرید

در صورت انصراف از خرید در زمانی که کالا نزد مشتری میباشد حداکثر تا ۷ روز باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.
بازگشت کالا تنها در صورتی امکان پذیر است که کالای مورد نظر در شرایط اولیه (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد و کلیه ملزومات و اقلام همراه آن ارسال شود و در غیر اینصورت محصول امکان بازگشت را از دست خواهد داد.

هزینه های ارسال چگونه محاسبه خواهد شد؟

اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، مورد تایید کارشناسان خدمات پس از فروش تشباد باشد، هزینه‌های ارسال به عهده تشباد است.
برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به تشباد ارسال شود.
در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان تشباد، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
فروش و ارسال صرفا از طریق سایت و روش‌های ذکر شده صورت می‌پذیرد.

تشباد یا آتش باد, به معنی باد داغ و سوزنده است که در جنوب ایران میوزد اساس انتخاب این اسم برای فروشگاه, به هدف تشکل آن بی میگردد که قیمت های داغ و تخفیفات سوزنده است.

بوشهر ، برازجان , بلوار پاسداران , پاساژ استوار پلاک ۴۸

کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه تشباد می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه محصولات